Torsdag :D

TORSDAG :) Vad glad man kan bli av att komma på dä :D
Snart Lördag, och då blir det dans och sprit för heeeela slanten!
Och att åka iväg med underbart folk o massa härliga gamla vänner som dyker opp!
GÖTT :)


Snart skall jag jobba också, ovanligt? Jag har jobbat två veckor...
Och jag har redan blivit seg, trött.. Jobba äta sova stämmer nu? Inte träffa en enda vän
på två jävla veckor snart! Jag saknar min Babydöll så helsike massor...


Men men, jag har shoppat :) Toppenglad tjej!
Eftersom jag är en dam, med kurvor, är det så jävla svårt och hitta byxor, spec jeans?
Tights har jag inga problem med, men hur roligt äre o bara gå me svarta tights?
Så jag åkte t Gina, hitta blåa jeanstights och t Cubus, där jag hittade ett par t :)
Sen när jag hade kommit hem i förrgår hade mamma köpt fejkade låga converse...
Same shit, fast diffrent name o dem fejkade är billigare? ;) ..


Igår var det ju underbart väder, så jeansjacka på me uppvikt o låga "converse"..
Och det var så underbart, och för en gångs skull kände jag mig så jävla snygg :)
Tjejen med dåligt självförtroende börja bygga upp dä igen, not bad - not bad at all :)


Nej, nu örker jag icke skriver mer, jag skall bada o greja !
Over´n out Mimmi


Dagens outfit igår! :)



Pärlan <3 Som snart är min! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0