Söndag!

Söndagen är här! Dags för ny start på veckan imorgon! Jobb som gäller hela veckan... Ensam hemma ifrån Måndag t Onsdag! Lite tråkigt faktiskt... :(

Helgen har gått :) Fredagen jobbade jag t 19, sen drog jag hem :) Tacos väntade hemma, sen somnade jag vid 12 eller ngt.. Perfekt avslut på fen kvällen :) Sen blev det Lördag.. Drog t stallet med mamma, och myste med Lillan.. Det var hur skönt som helst och allting bara rann av rann av en! Sen åkte jag hemåt och inväntade em :) Fick besök av EPA och Louise med, hur mysigt som helst! Saknat dem :) Efter dom drog gjorde jag mig klar och inväntade Camilla och resten av folket.. Sen drog vi t Trollhättan och tittade på Black Röven! Awesum kväll... Litte ledsamt att jag förlorat en person i mitt luv som började betyda ganska mycket! Kommer sakna honom fruktansvärt mycket.. But, life goes on! :)

Nu är det söndag, jag har legat på soffan hela dagen! Ätit kalasmat och prinsesstårta! Så som det skall vara!!

Nu blir det sova, imorgon skall jag åka t min babydöll.. Punkt slut!

Nu örker inte jag mer :)
Over 'n out Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0