Sanningens ord...

Är att jag äntligen funnit det rätta i mitt liv. Och jag håller mig till det.
Släpper bomben när det är dags, annars får det vara :) 
Jag har ändå, världens finaste vänner. Som är helt jäkla underbara.
Utan er är jag ingenting.. Ni gör det värt att le och gå igenom varje dag.
Tuffa som lätta dagar! TACK :)


Det är Torsdag, snart dags att åka ut till stallet.. Får skjuts med bästa Sarah ut idag :)
Skall nog ta mig en ridtur ut i den fina naturen.. Alltid skönt att släppa alla tankarna på hästryggen 
och bara tänka på att det är jag och Hon! :) Så som det skall vara!

Imorgon börjar jag mitt nya jobb, var ett jävla krångel med det! 
MEN NU, är de dags :) 9-4, första dagen, passar mig utmärkt :) hehe!
Sen är det bara att köra all in och visa framfötterna!

Igår vart jag med Martin hela dagen :) Garaget och han pysslade o donade.
Tillbringade resterande dag i solen och tjötade skit. Precis vad jag behövde!
Tackar för det vännen :)

Jag hittade min försvunna snusdosa, som vart borta i en vecka! 
Den låg i morgonrocken -.- .. SUCK! Men men :) Ibland är man glömsk! 

Snart är det 31maj :) Sen är det Elmia efter det, sen är det en månad jobb! 
Sen drar jag till Blekinge och umgås med min fina fina vän Magnus :) Och kommer bli underbart!
Sen drar sommarn igång, längtar som en tok t Västerås, kommer bli fantastiskt :D

Nej nu orkar jag inte dras med detta längre ..
Over' n Out Mimmi



Och här kommer en vårbild :) Gammel men ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0