Ny vecka :)

Längtar tills denna vecka är över faktiskt. Då är det exakt två veckor kvar
tills det är Lidköpings Marknaden och sötnos kommer ner <3 :)
Happy happy!

Solen lyser idag, det är varmt, jag har på mig sommarkläderna ^^
Jag mår bra nu! Sol kan alltid göra en riktigt glad :)
Jobba tre dagar denna vecka på TP, sen dubbelpass på Onsdag, död tjej..
Men wtf, pengar ;) Hähä! Sen startar det nya jobbet, får se om jag kör dubbelpass tors - fre med :)
Mer pengar t den 25te :D Tror jag kör på det där, vill ju lämna det gamla jobbet med förtroende ju!


Nej, nu skall jag hänga på altan tills bussen går 15 :) Sen får jag inte ser mer sol denna dagen!
Måste sätta på nya naglar med... Tappat 3 st nu.. Inte så jävla fräckt :P


Over n out, Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0