Honey tounge...

Söndagen är här :) Äntligen får jag jobba imorgon! Längtar sååå :)

Igår blev det en trevlig dag och kväll/natt :) Tack mina underbara vänner! Ni gör livet lite mer fantastiskt.. Puss på er!

Söndagen till all ära idag faktiskt :) Stallet i morses och utsläppet! Att bara andas frisk luft och mysa med Lillan gör allting bättre :) fick ridit en sväng med och hon är helt awsuum! Underbara häst :)

Mäklare har vart här idag! Och jag har sopat rent hela våran gata i vårat område! Vilken pers, men fan va grym jag är ;) Känns skönt i kroppen med! Nu kan jag njuta på allvar!

Nej, fixa lite, duscha och sen invänta sömnen! Hehe...

Over n out Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0