Helgen är över!

Ny är det Söndag! Dagen är snart över.. Vart en helt underbar helg kan jag meddela! :)

Fredagen blev diverse och Kungälv och sen fest hos Lindström! Firade lilla Martin som fyllde "20" ;) hehe! Fullt ös fram t 01.. Sen drog jag hem och sov :)

Lördagen tog jag sovmorgon, och det förtjänade jag! Drog in t Gbg i mötte min älskade pappa och fick litte pengar! Sen på tåget igen och ut y Anten och hick på kalas för Martin! Blev smörgåstårta och massa godis! Sen blev d litte öl m.mm ;) Blev litte som gamla goda tider och kvälla avslutades i lillstugan! Sen hem och sova sova sova!

Idag har jag bara städat o tagit det ypperligt lugnt :) Imorgon är set jobbdags igen o på Onsdag börjar jag nya jobbet! Längtar :)

Men snart kommer min sötnos ner :) Längtar som en tok kan jag meddela!
Och snart den 23 mars, då blir det Eddie Meduza för HELA slanten!

Nu - Pretty Women och soffmys!!

Over 'n out Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0