Fredag :)

Äntligen fredag :) Det är snart helg! Jag känner bara hur vilan lägger sig över hela kroppen..
Jag hoppas på toppen väder imorgon när vi firar Martin på 20årsdagen ;) hähä!
Sen på kvälla blire öl för dem flesta förutom mig ^^ hehe .. Duktig tjej! :)
Jag skall snart hoppa in i duschen, sen blire att sätta sig o glo lägenheter överallt...
Jag vill ha lägenhet i Alingsås, MEN FAN VA DYRA DEM ÄR? ...
Hittade en i GBG, men hur roligt är det och vara totalt ensam VARJE dag? Nedu!
Vi får väl se va man kan gräva fram, bara att glo glo glo! :)
Sista arbetsdagen på TP nästa Onsdag... Jag vill, men ändå inte..
Jag kommer sakna dom jag lärt känna ju! Men heltidsjobb är heltidsjobb! :)
Nu blire duschen och greja..
Over'n out Mimmi


Ifrån i Lördags innan Black Raven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0