Work work work...

Finally here AGAIN? Glömt bloggen för typ två dagar.
Jag jobbar, haft utbildning 3 dagar sammanlagt... Två av dessa, med norrbaggar!
Rediga norrmän de där ;) haha!


Trivs så fasiken bra på jobbet :) Hoppas d håller o mina framfötter visas!
Gammla som nya vänner, så som d skall vara!!
Idag skulle jag slutat 20, men fick gå 40min tidigare... OCH de var faktiskt gött!
Förlorade litte pengar, men jag fick se min söta mamma :) D gjorde kvälla!
Nu skall jag iaf färga håret svart igen, Once u go black, u never go back again! Haha..
Sad but truuuue...


Skall slänga i den nu i invänta patetiska BB, som är beroendeframkallande som fan!
Men mer patetiska människor får man ju fan leta efter, vissa e ju heeelt efterblivna! 
Men så skare va :D Hade nog me velat gå in där, om ja icke va sån mamma grees! Hähä..



Nä, nu skall jag färga håret o bli snögg :) Sen se BB!
Tjing, over and out, Mimmi




Jag saknar min fina vän <3 ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0