We dont celebrate Sundays anymore...

Söndagen är över :)
Vart på träningar för Jonna Gullberg hela dagen.. Tyvärr var jag bara hästskötare ;)
Men mamma och Sandy fick sig två rediga ridpass, har nog aldrig sätt Lillan så svett innan!
Mysigt o träffa gammal bekantskap igen.. Så dä skall va :)


Hem kom vi iaf, och hemma beställdes det pizza! Anomnomnom.. :)
Satt som ett smäck i såhär på kvälla :) Snart dags o krypa t kojs!



Imorgon äre en ny jobbvecka framför mig, sen får vi se? :)
Jag har sökt tusentals andra jobb också. Jag söker ju heltid va fan :)
Så vi får la se om man får några svar nu i veckan :D


Nej, nu örker ja icke mer :)
Over ´n out, Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0