Torsdag :)

Torsdag, och jag har jobbat hela veckan. Fy sjutton va det känns bra! :)
Riktigt underbart, kommer nog älska min lön i Mars kan jag ju säga :D hihi!


Sitter just nu hos min moster, sov här inatt efter jobbet :) Närmare t Guldheden än t Alingsås!
Men snart är det helg.. :)
Imorgon åker jag hem t min fina vän Bobbin för myskväll med pizza o pyamasparty!

Snart dags att åka till stan, möta upp Anna :) Sen blire o jobba sina timmar ikväll igen..
Fast jag rullar nog hem t Alingsås ikväll faktiskt .. Behöver städa i mitt rum! Hehe..


Snart, är det 3mars! Då är det dags för Black Raven i Trollhättans Park! Det kommer bli superb :)

http://www.youtube.com/watch?v=tkZSOR0AyZQ
Där har ni en länk till vilket band det är :)



Jag saknar Jönköping, man blir litte bortskämd när man är iväg där och bara får massa mys!
Men någon helg snart får jag väl terrorisera honom igen .. Hihi!

Nej, nu skall jag duscha, o fixa.. Kaffe skall jag ha med!
Over and out, Mimmi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0