Saturdaynight...

Lördagen är här :) En nykter helg framför mig.. Förjävla skönt!
Jag saknar sötnosen litte bara.. Lite bortskämd blir man ju när man va där förra helga!


Igår jobbade jag t 19, sen drog jag t KingRiver för mys me kära vänner..
Riktigt mysigt faktiskt! Transformers är nog världens bästa film :) Just saying!


Idag vet jag inte riktigt vad som händer?
Jag vet iaf att imorgon skall jag upp 7-8 och åka ut t stallet...
Mamma skall träna för Jonna Gulldberg, jag är hästskötare.. Som vanligt :)
Men blir mor och dotter dag + häst dag :) D passar faktiskt mig perfekt!

Nu skall jag ner och kurera mig i soffan, ta nässpray och en STOR kopp te :)
Underbart väder har vi ute iaf...


Over and out, Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0