Same Ol' Situation!

Dags igen, why not?
Alltid lika jävla gött o skriva av sig här, varför använda facebook?
Alla bara klagar :) haha!
Allting börjar rulla sakta men säkert framåt :) Äntligen fått jobb!
Start next week. Underbart kan man ju gött säga att de e ..
Sov hos Lindström inatt, alltid samma sak :) Mat och fjortisfilmer.. Men gudars va trevligt :)
Imorses pratade vi gamla minnen, och fan vad jag saknar tiderna, bara för typ för 2009?
Det var nog den bästa tiden i mitt liv :)
Men dags o skapa nya minnen, men nya människor? Vem vet :)
Jag kan ju få hoppas, o hålla humöret uppe på topp!
Näsh, jag skall plocka undan i huset, söka mera jobb, är ju bara deltid, och fixa i mitt rum :)
Over n´out, Mimmi



Saknar sommaren ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0