Ännu en grå dag..

Solen sken som tusan hela helgen, va hände sen?
Jo skitvädret kom tillbaka och det började snöa, blåa o regna..
Nu får det faktiskt vara nog! Jag vill ha vår :) Känna solen bränna i ansiktet,
ha solglasögon och kofta på istället för att ha tråkiga tjocktröjor!
Men man får väl stå ut i några veckor till... :(



Jag skall nog in t Gbg tidigare innan jobbet idag och shoppa litte tror jag :)
Fått litte pengar, så why nöt :) Lika bra o handla nu medans man har pengar.
Och så man får litte nya kläder :) Jag börjar ju jobbet litte tidigare idag ..


Det enda kruxet med att jobba em, är att man inte hinner träffa någon, överhuvudtaget!
Det suger, för jag saknar min bästaste vän väldigt mycket, förut sågs vi flera ggr i veckan..
Nu har vi setts 1 gång på 2 veckor snart... It sucks!


Nej, mer morgonkaffe :) Sen göra sig iordning och så drar jag till Gbg! :)

Over ´n out, Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0