Life goes on..

Livet går vidare.. Som alltid.. Ganska tråkig påsk blev det, då en underbar vän lämnade denna jord!
Må du ha det underbart nu, och hälsa Eddie ifrån oss ! Vila i frid Ronny... <3

Elmia blev det, och det var kalasroligt! Åkte cab o härjade me galna vänner..
Det var en toppen kväll!

Började mitt nya jobb i Tisdags, jag trivs som tusan i gatan! Trevliga chefer, trevliga kollegor..
Alltid detta peppande hela tiden, inte någon som bara gapar på en hela jävla tiden!
Vi får se hur länge jag stannar... Jag söker massa jobb, hästjobb.. I need a break and breathe some
fresh air, and smell the lovley stabelair..


Gamla vänner har jag börjat prata med igen. Det värmer!
Kanske jag som börjar växa upp och ha ordning och reda? =) Vem vet!
Livet är bra justnu, väldigt bra... Jag trivs!

Just nu är jag i Gbg hos moster, stannar till Fredag! Antingen Kungälv efter jobbet
eller så drar jag mig hemåt imorgon.. Lördag blire långpromenad med Marika o Frida vs deras barn!
Så som det skall vara :)

Nej nu måste jag handla mjölk =)
Over ´n out Mimmi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0