April, snart sommar :)

Nu har vi gått in i April månad :) Och det känns underbart! 
Det snöar tydligen fortfarande runt om i vårat avlånga land.
Får höppas dä ej kommer t Alingsås :) D blir ingen hitt alls!  


Helgerna som gått, sen senaste :)
Förrförra helga vare Eddie Meduza kväll på Trägårn! Helt ypperligt bra kväll :)
Mycket alkohol, som vanligt ^^ ... Tog bussen hem t min älskade Frida på kvällen :) 
Lördagen blev att ta premiär turen i en raggarbil :) Desoton fick rulla till Mellerud!
Absolut den roligaste kvällen på länge :) Sånt är livet :D hehe!

Sen gick veckan, och allting har bara rullat på :)
Börjar väl falla för en person, som kanske är fel att falla för.. Men wtf, lever bara en gång!


Denna helgen blev det KALAS till tusen :) 
Fredagen blev lugn och hängde i garaget med Epa när han kopplade ljud
i bäste 60an! Sen bestod kvällen utav strög, möte, och sådär.. Lugn o bra kväll!
Lördagen blev det till att gå upp halv 7, sminka sig, göra sig snygg..
Sen rullade vi emot Lidköping där hela dagen o natta skulle spenderas :)
ABSOLUTLEY FUCKIN AWSUUM NIGHT! Tack mina finaste vänner :) NI är guld värda!


Men jag örker inte skriva mer, skall börja uppdatera igen! Men en annan gång ;)
Nu kommer det lite bilder, så ni förstår hur rolgit mitt liv är :)

Over and out, Mimmi




Det var lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0